Novinářská analýza

Proč novináři nereagují na vaše tiskové zprávy? Jak novináři vnímají váš web? Jak efektivně nabízet témata do celostátních médií?

Strávili jste spoustu hodin psaním tiskové zprávy? Poslali jste zprávu do redakcí, ale nikdo nereagoval? Myslíte si, že problém je v tom, že novináře z celostátních médií vaše téma nezaujalo?

Od roku 2003 pracuji v celostátních médiích (Lidové noviny, Deník N, Vlasta, Glanc).  Každý den mi přijde 50 - 60 tiskových zpráv. Většina zpráv letí rovnou do virtuálního koše. 

Důvod? Málokterá zpráva obsahuje to, co novináře očekává: jasné, stručné a hlavně konkrétní informace + fotografie, které se k tématu hodí. 


Co se dozvíte v rámci novinářské analýzy: 

- vysvětlím, jak vaše propagační materiály (tisková zpráva, web) působí na média

- navrhnu konkrétní změny, jak materiály zlepšit

- dozvíte se, jak rozhodně nemá vypadat email pro novináře

- co naopak poslat, abyste novináře zaujali

- proč jsou důležité fotografie, které zasíláte

- jak se připravit na rozhovor s novinářem

- jak má probíhat autorizace rozhovoru / článku

Každou novinářskou analýzu zpracovávám na míru pro klienta. Může probíhat formou individuální konzultace, ale také formou workshopu pro pracovníky vaší firmy či instituce. Podle vašich požadavků zpracuji cenovou nabídku. 

Zaujala vás novinářská analýza? Ráda si s vámi domluvím schůzku! 

Zde moje kontaktní údaje.